کد خبر:948
پ

ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان امروز پنجشنبه/ با حضور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بهره برداری شد.

به گزارش روزانه نیوز رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان همدان در این آیین با بیان اینکه این ساختمان همزمان با بیست و هفتمین سالروز تاسیس دانشگاه بهره برداری شد، گفت: ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی همدان در سال ۹۶ خریداری شده است اما با توجه به اینکه ساختار آن اداری و آموزشی نبود ۱۸ ماه زمان و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و بازسازی آن صرف شد.

محمود تعجبی با بیان اینکه این ساختمان شامل ۲ بلوک، پنج طبقه و ۹ واحد است که مدیریت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، کانون فرهنگی و علمی و کلینیک اشتغال و کارآفرینی در آن مستقر هستند، اضافه کرد:با راه اندازی فضای اداری و پشتیبانی این مرکز، روند پاسخگویی به دانشجویان آسان شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان همدان با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی با ظرفیت پذیرش پنج هزار دانشجو در ۵۲ رشته کاردانی و ۵۱ رشته کارشناسی فعال است، گفت: این ساختمان دارای سالن جلسات برای برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی هم اندیشی اساتید و دانشجویان است. منبع : ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید