کد خبر:1456
پ

کارشناس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از اجرای 54.5 کیلومتر خطوط انتقال آب از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه؛ در روستاهای تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز محمد رنجبر کرمی ضمن ارائه گزارشی، بااشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای حفر و تجهیز چاهها؛گفت: برهمین اساس در هفت ماهه سال جاری دو مورد چاه در شهرستان ملایر،یک مورد در شهرستان نهاوند، یک مورد در شهرستان کبودراهنگ، دو مورد در شهرستان رزن، دو چاه نیزدر شهرستان فامنین حفر و تجهیز شد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی همچنین در بازه زمانی یاد شده در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی نیز اقدامات لازم را عملیاتی نمود،افزود:برهمین اساس در هفت ماهه سال جاری در کل استان، 10.5 کیلومتر شبکه آبرسانی با صرف 10 هزارو 747 میلیون ریال ، اصلاح و باسازی شد.

رنجبر کرمی اضافه کرد: از جمله این موارد میتوان به اصلاح و بازسازی 7.6 کیلومتر ازشبکه روستای تفریجان با هزینه کرد بیش از 9 هزار میلیون ریال، بازسازی و نوسازی 1.5 کیلومتر شبکه آبرسانی روستای ده سرخه با صرف 946 میلیون ریال و توسعه 2 هزارو 995 متر شبکه روستای سولیجه اشاره کرد.

وی اظهار داشت د: در حوزه اجرای خطوط انتقال نیز در مجموع 54.5کیلومتر خط انتقال دربازه زمانی هفت ماهه سال جاری، اجرا و به بهره برداری رسید. از جمله این موارد می توان به اجرای بیش از 22کیلومتر خط انتقال در شهرستان رزن با صرف 1900 میلیون ریال، اجرای بیش از2کیلومتر خط انتقال در شهرستان نهاوند با صرف یک هزاررو 36 میلیون ریال اعتبار، اجرای 530 مترخط انتقال در شهرستان اسدآباد با صرف 568 میلیون ریال، اجرای بیش از 3کیلومتر در شهرستان ملایر، اجرای یک کیلومتر خط انتقال در شهرستان همدان با صرف یک هزارو 580 میلیون ریال و اجرای 25 کیلومتر خط انتقال در مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد.

رنجبرکرمی به لایروبی چشمه ها در روستاهای علی آباد و ورکانه ، لایروبی چاه شماره یک و دو روستای هریان با صرف 310 میلیون ریال، لایروبی چشمه دهنو علیا ، لایروبی چاه شماره دو روستای باباقاسم و لایروبی قنات 1500 متری روستای اشتران ، لایروبی و بهسازی چشمه روستا گشانی ، لایروبی چاه روستای امیر آباد با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال اشاره کرد.

وی همچنین از توسعه 28 هزارو 175 متر شبکه با صرف 22 هزارو 969 میلیون ریال اعتبار در روستاهای سیراوند،کمک سفلی،سولیجه و جزوان در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید