کد خبر:953
پ

مدیرعامل توزیع برق همدان با همراهی مازیار بلالی‌مقدم سرپرست توزیع برق درگزین با ناظمی‌پور فرماندار شهرستان درگزین در راستای وضعیت شبکه‌های برق و حل مشکلات این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روزانه نیوز مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اهمیت پروژه‌های اجرا شده گفت پروژه‌های شاخصی همچون روشنایی‌های معابر روستاهای درجزین و کاج واقع در کریدور شمال استان و روشنایی معابر بلوار معلم شهر قروه و کمربندی شهر قروه با اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

محمدمهدی شهیدی افزود: همچنین جابجایی شبکه‌های برق در مسیر احداث کریدور شمال استان در روستاهای شاهنجرین، نظام آباد، وسمق، درجزین نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا اضافه کرد: همچنین پیگیر افزایش قدرت پست کرفس از 15 مگاولت آمپر به 30 مگاولت آمپر و افزایش دو فیدر به فیدرهای برق شهرستان درگزین هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان  با اشاره به زیرساخت‌های برق پایدارو تولید و اشتغال در منطقه به احداث پست 230 در شهرستان ، گفت: اجرای این پروژه نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار  است که در خصوص اجرای این پروژه نیز مکاتبات با برق باختر آغاز شده است.

در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه فرماندار شهرستان درگزین از اجرای پروژه شبکه برقرسانی به شهرک گلخانه‌ای عمان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید