کد خبر:1572
پ

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت 123 میلیون و 213 تردد وسایل نقلیه از محورهای استان همدان در هفت ماه ابتدای سال خبر داد.

مصطفی پناهنده با بیان اینکه این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال 15 درصد افزایش را نشان می دهد، افزود: از این تعداد 16 درصد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است و در این مدت سرعت تخلفات شامل سرعت، سبقت و  فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد ها 28 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه محور همدان بهار با 15 میلیون و 30 تردد به عنوان پرترددترین محور در این مدت گزارش شده است، ادامه داد: فعال بودن 72 دستگاه تردد شمار در محورهای همدان و دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان را ثبت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان از وجود 55 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور دارای کد پلیس در محورهای استان خبر داد و  ابراز داشت:  در این مدت 98 میلیون و 845 هزار تردد و تخلف از دوربین های ثبت تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است.

پناهنده اضافه کرد: با بهره گیری از سامانه های هوشمند ضمن جلوگیری از وقوع تخلف، از بروز تصادفات و حوادث رانندگی پیشگیری می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید