کد خبر:910
پ

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه همدان یکی از مسیرهای عبوری زائران اربعین است، مدیریت شهری برای این ایام ، آماده سازی فضاهای شهری و اکران طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر را با همکاری مناطق 4 گانه انجام خواهد داد.

به گزارش روزانه نیوز ‍ معاون خدمات شهری شهرداری همدان ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه همدان یکی از مسیرهای عبوری زائران اربعین است، مدیریت شهری برای این ایام ، آماده سازی فضاهای شهری و اکران طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر را با همکاری مناطق 4 گانه انجام خواهد داد.

علی ضمیر خاطرنشان كرد: پاك ‌سازي و نظافت مسيرها، آماده سازي سرويس‌هاي بهداشتي در پارك‌هاي بلوار بهشت، راه كربلا، فدك، بوستان نماز، شهروند، گل کاری فصلی، حذف زوائد و امحاء دیوار نویسی همچنين رنگ آمیزی جداول در طول مسير تردد زائران در حال انجام است .
وی افزود: اکران 1 هزار متر مربع سازه تبلیغاتی متناسب با ایام محرم بر روی بیلبوردهای سطح شهر ، نصب 20  هزار متر ریسه پرچمی مشکی و همچنین نصب 25 تابلو راهنمای مسیر موکب شهرداری در بلوار شهید سردار همدانی و نصب بنرها با مضامین اربعین و مفاهیم مرتبط نیز از جمله اقدامات می باشد.
وی از افزایش 2 برابری نصب المان‌های ویژه اربعین و ایام محرم نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 140 قطعه نماد مناسبتي در مسير زائران از ورودي شهر همدان، ميدان سردار همداني (فرودگاه) تا ميدان خيبر (صداو سيما) و در سطح شهر که تعدادینصب شده  و بقیه نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون خدمات شهری اعلام کرد: همچنین پخش تیزر مناسبتی در تلویزیون های شهری و نصب کتل ، سازه نورانی یا حسین ، المان های شمع و المان های فلزی علم در بلوار ارتش ، تابلوهای یا حسین در بلوار نجفی و بلوار ارتش و …. انجام می گیرد.
علی‌ضمیر در پایان گفت: پیاده‌روری اربعین یک حرکت مردمی است و مدیریت شهری نیز باید در راستای فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری این مراسم همکاری و تلاش لازم را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید