کد خبر:45475
پ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از افتتاح آشپزخانه های اطعام غدیر (ضیافت علوی) در استان همدان خبر داد.


به گزارش
روزانه نیوز، محمدرسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان همدان  با اشاره به راه اندازی آشپزخانه‌های اطعام غدیر(ضیافت علوی) در سایر شهرستان‌های تابعه استان، افزود: در اجرای طرح اطعام غدیر بیش از ۲۵ هزار پرس غذای گرم با مشارکت مردم نیکوکار در بین خانواده های تحت حمایت و ایتام در سطح استان توزیع می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: طرح اطعام غدیر با ذبح قربانی و پخت غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان آغاز و ادامه آن با عنوان اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.


شیخی زاده ادامه داد: این طرح با کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و موسسه های خیریه انجام می شود.


وی اظهارداشت: در سال گذشته مبلغ جمع آوری شده جهت نذر قربانی ۱ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان بوده و امسال به ۷ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان افزایش یافته که رشد قابل قبولی داشته است.


شیخی زاده کمک جمع آوری شده سال قبل در زمینه اطعام مهدوی را ۱۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان و در سال جاری ۳۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.


وی با بیان اینکه این اعیاد فرصت مناسبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام غدیر از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱۸۸۷۷ و شماره کارت مجازی ۷۷۷۷-۹۱۷۷-۹۹۷۵-۶۰۳۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.
انتهای پیام

منبع
roozanehnews.ir
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید