کد خبر:1515
پ

فرمانده انتظامی استان درعیادت از رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: پلیس با تمام توان از آمران به معروف و اهیان از منکر حمایت می کند.

 به گزارش روزانه نیوز سردار کامرانی صالح در عیادت از حجت الاسلام کیهانی که در چند روز گذشته در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم شده بود از اقدام شایسته و تلاش این طلبه مجاهد در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به حمایت بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: افتخار پلیس این است که از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

وی افزود: امروز جنگ ما جنگ نرم و فعالیت در این عرصه کار بزرگ و دشوار است و نیاز به هنرمندی دارد و در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه افراد جامعه باید تلاش کنند و با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به دنبال احیای این تکلیف الهی باشند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه از اقدامات مجاهدانه حجت الاسلام کیهانی برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر تشکر و تاکید کرد که پلیس در کنار آمران به معروف می باشد و قاطعانه از آنان حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام کیهانی در این دیدار نیز از عملکرد انتظامی استان و حضور به موقع در صحنه قدردانی کرد و گفت : نیروی انتظامی زحمات زیادی را در برقرای نظم و امنیت در جامعه متحمل می شود و در تمامی عرصه ها حضور جدی دارد که بسیاری از این تلاش ها دیده نمی شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در خاتمه صمیمانه از سردار کامرانی صالح و همکاران تحت امر وی در خصوص پیگیری ویژه موضوع تقدیر کرد و گفت : شناسایی و دستگیری فرد ضارب در کمتر از نیم ساعت نشان ازحمایت های بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان منکر در استان است.

لازم به یادآوری است : حجت الاسلام کیهانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ روز پنج شنبه در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم که با تلاش ماموران پلیس در کمتر از نیم ساعت افراد ضارب شناسایی و دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید