کد خبر:1712
پ

فرمانده انتظامي استان، از رشد 12 درصدي انهدام باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف بيش از 4 هزار و 742 کيلو گرم انواع مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز سردار “کامراني صالح” گفت: انهدام باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون در استان همدان رشد 12 درصدی داشته و در این مدت، بیش از 4 هزار و 742 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که بيانگر استمرار تلاش جهادي ، هوشمندانه و هدفمند پليس مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با قاچاقچيان در سطح استان است.

وی خاطر نشان کرد: مسئله مبارزه با مواد مخدر آنقدر با اهميت است كه،  بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مد ظله العالي ) در اين باره به صراحت تدابير و فرامين خود را ايراد فرموده اند و اين نشان از اهميت موضوع و دغدغه مسئولان تراز اول مملكت اسلامي ماست.

فرمانده انتظامي استان همدان افزود: حركت مستمر و رو به جلو جهت ارتقاء عملكرد پليس مبارزه با مواد مخدر توام با هوشمندي و اشرافيت اطلاعاتي و ارائه راه حل هاي جديد از برنامه های پلیس براي مبارزه و خنثي كردن نقشه هاي قاچاقچيان مواد مخدر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید