کد خبر:1121
پ

فرمانده انتظامی استان از کشف هزار و 260 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون در همدان خبر داد.

ه گزارش روزانه نیوز سردار “کامرانی صالح ” صبح امروز در قرارگاه مقابله با قاچاق کالا استان گفت: امروزه كشور نيازمند فعاليت هاي اقتصادي سالم، اشتغال زايي و سرمايه گذاري مطمئن و اين مهم نيازمند شرايط و فضايي است كه در آن سرمايه گذاري، توليد و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنيت و آرامش بر آن حاكم باشد.

سردارکامرانی صالح با اشاره به برنامه ریزی های کلان و گسترده در این خصوص در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق که به طور مستمر و منظم جلسات آن برگزار می شود اظهار داشت: در سال های اخیر برخورد پلیس با سودجویان این حوزه تشدید شده است.

فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به كشف هزار و 260 ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق در عمليات هاي پليس اين استان در 7 ماهه اول سال جاري اضافه كرد: ميزان كشفيات كالاي قاچاق در مقايسه با مدت مشابه سال قبل حدود14درصد افزايش داشته است.

سردار کامرانی صالح از تقویت ایستگاه های بازرسی پلیس در محورهای مواصلاتی با هدف تشدید برخورد با قاچاق کالا خبرداد و تاکیدکرد: به عموم مردم اطمینان خاطر می دهیم از هیچ تلاشی برای مبارزه با عاملان ناامنی اقتصادی دریغ نمی کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه ضمن هشدار به فرصت طلبان و سودجویانی که با اقدامات و رفتار مجرمانه خود امنیت اقتصادی را به مخاطره می اندازند از عموم مردم خواست با اعلام هر گونه موارد مشکوک به 110 یاریگر پلیس در این مقابله باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید