کد خبر:52215
پ

فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس استان همدان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت:بحمدالله فرماندهی انتظامی استان همدان با برگزاری جلسات متعدد از جمله قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و کمیسیون های تخصصی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تمهیدات واقدام لازم را در خصوص تامین نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های رای در دستور کار خود دارد.

وی افزود:با توکل به خدا با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم ‌شده و پلیس برای محافظت از تعداد 1313 صندوق اخذ رای در استان  قریب به 4 هزار نفر نیروی انسانی را با همکاری سپاه انصار الحسین (ع) استان به کار گرفته است .

سردار امیری گفت:همان طور که می دانید زمان تبلیغات کاندیدا ها از ساعت 8 صبح امروز به پایان رسیده و پلیس با همکاری دستگاه قضا با ستاد ها و افراد قانون شکن در این حوزه برخورد قانونی خواهد داشت .

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت:شکر خدا با تلاش های صورت گرفته و همراهی و مشارکت مردم مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و ان شا الله شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط در روز جمعه خواهیم بود و بدون شک مردم فهیم استان با مشارکت فعال خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم خواهند زد.

فرمانده انتظامی استان گفت:بدون تردید پلیس با افراد قانون شکن و ناقضان حقوق مردم که بخواهند به نوعی سلب آرامش از وضعیت موجود را داشته باشند برخورد قاطع خواهد داشت و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم هر گونه اخبار و گزارشات خود را در این خصوص از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید