کد خبر:51364
پ

فرماندار همدان بر ساماندهی اصناف مزاحم در بلوار بعثت تاکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی، در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

وی اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و گفت: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

فرماندار همدان با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

مخفی با بیان اینکه ایجاد مشاغل در بلوارها نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

وی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

فرماندار همدان رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، گفت: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید