کد خبر:52231
پ

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: چهار هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای در این استان فعال هستند.

سردار سلمان امیری گفت: نیروی انتظامی همدان با برگزاری جلسات متعدد از جمله قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و کمیسیون‌های تخصصی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمهیدات و اقدام لازم را در خصوص تامین نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رای در دستور کار خود داد.

 او از آمادگی کامل پلیس این استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: چهار هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای در این استان فعال هستند.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت:با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده و پلیس برای محافظت از یک هزار و ۳۱۳ صندوق اخذ رای در استان بیش از چهارهزار نیروی انسانی را با همکاری سپاه انصار الحسین (ع) استان به کار گرفته است.

سردار امیری گفت: زمان تبلیغات کاندیدا‌ها از ساعت هشت صبح امروز به پایان رسیده و پلیس با افراد قانون شکن در این حوزه برخورد قانونی می‌کند.

 او گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی و مشارکت مردم مشکل خاص امنیتی در استان رخ نداده است.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط در روز جمعه باشیم که بی شک مردم فهیم استان با مشارکت فعال خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم خواهند زد.

سردار امیری گفت: پلیس با افراد قانون شکن و ناقضان حقوق مردم برخورد قاطع می‌کند و از شهروندان انتظار می‌رود هر گونه اخبار و گزارشات خود در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید