کد خبر:52040
پ

استاندار همدان افزایش بهره‌وری و تأمین امنیت غذایی را دو رویکرد جهاد کشاورزی دانست.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در گردهمایی کارکنان جهاد کشاورزی در سالن امام علی(ع) با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در مسیر کشاورزی تحقق یافته و امیدوارم استمرار داشته باشد افزود: در دولت آیت‌الله رئیسی تأکید بر بهره‌وری با رویکرد تولید و امنیت غذایی بوده است.

وی با بیان اینکه در استان برای ارتقای بهره‌وری کشاورزی تلاش شده است گفت: در اعتبارات تملک دارایی و سفر ریاست جمهوری رویکرد ارتقای بهره‌وری لحاظ شده است.

استاندار همدان ادامه داد: امسال با توجه به نزولات جوی چشمگیر پیش‌بینی تولید گندم، ۸۰۰ هزار تن و پیش‌بینی تولید سیب زمینی ۹۰۰ هزار تن است.

وی با بیان اینکه در تولید سیب زمینی یک پنجم تولید کشور از آن استان است گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باید تلاش کرد به طوری که حمایت، تسهیلات و آموزش در دستور کار داشته باشد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: نحوه استفاده صحیح بهره‌برداران از آب و خاک نیز حائز اهمیت است به نحوی که در افزایش تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری دشمن‌شکن است گفت: در سایه یک رقابت سالم و در مدار اخلاق و انصاف انتخاباتی پرشور برگزار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: انتخاب اصلح، افراد کارآزموده و افرادی که امتحان پس دادند در دستور کار باشد، همچنین دعوت برای حضور پای صندوق‌های رای مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید