کد خبر:36323
پ

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه عدالت‌گستری و احقاق حق را خدمتی بس ارزشمند دانست و گفت: تلاش در این مسیر، فعالیتی الهی است.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی‌فرزاد در این پیام آورده است: هفته اول تیرماه یادآور مظلومیت تلاش‌گران این عرصه خطیر، روایت‌گر شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و گرامی‌داشت ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی در این پیام می افزاید: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای یادکردن از فعالان عرصه عدل و داد و تکریم تلاش خالصانه‌ قشر خَدوم قوه قضائیه، به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه، مجتهد و متفکر شهیدِ مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است.

استاندار همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفای امام و انقلاب در هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش‌گران این عرصه به‌ویژه مجموعه امر قضا در استان همدان تبریک و تهنیت گفت و از خدمات شایسته آنها در برقراری عدل و قسط در جامعه، قدردانی کرد و دوام توفیقات روزافزون آنها را در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت الله‌ العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از درگاه قادر متعال خواستار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید