کد خبر:3204
پ

به گزارش روزانه نیوز دکتر سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از زیارتگاه استر و مردخای در همدان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت : تعداد زیادی اماکن مقدس مربوط به جامعه ایرانیان کلیمی در کشور ما وجود دارد و همواره این اماکن مورد احترام ملت ایران بوده و ارگانهای امنیتی و انتظامی برای حراست از این اماکن مقدس کوشش کرده اند .

 

مره صدق با اشاره به اینکه این اتفاق در محوطه زیارتگاه استر و مردخای بواسطه تعدد ساختمانها و ترددها کاملا طبیعی است و می تواند بر اثر اتصال سیم برق، انداختن ته سیگار یا هزاران اتفاق باشد افزود : آنچه برای من عجیب است اینکه اتفاقی به این کوچکی چطور باعث می شود جرج پمپئو واکنش نشان دهد.

 

وی اضافه کرد : جرج پمپئو که خود مسئول کشتار تعداد زیادی زنان و کودکان بی گناه است و براحتی تعداد زیادی از اماکن مذهبی را در عراق نابود کرده و کشتن آدمها را جزء وظایف خود می داند، چنین انسانی برای چنین اتفاقی واکنش نشان می دهد یک معنی بیشتر ندارد آن هم دشمنی امپریالیزم با منافع ملی ایران است.

 

نماینده ایرانیان کلیمی تاکید کرد : هر کسی دشمن ایران است دشمن کلیمیان ایران هم هست و همانطور که در دوران دفاع مقدس ایرانیان کلیمی هم در کنار بقیه مردم ایران در دفاع مقدس شرکت کردند و تعداد قابل توجهی تقدیم انقلاب کردند اکنون نیز اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می ایستیم مهم نیست آن فرد صدام، پمپئو، ترامپ یا نتانیاهو باشد.

 

وی تصریح کرد : هر کسی بر علیه منافع ملی ایران قدم بردارد دشمن همه ایرانیان محسوب می شود و همه ما باهم به او جمله خواهیم کرد. ما گوشه گوشه ایران را باهم ساختیم و از گوشه گوشه آن باهم حراست می کنیم و هیچگاه هیچ بهانه ای را نمی گذاریم کسی از ان سوء استفاده کند تا ارزشها و منافع ملی ما را مورد تهدید قرار دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید