کد خبر:3274
پ
به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومي آبفاي استان همدان، ناظري پور با شاره به تشکيل شهرستان درگزين و استقرار امور آبفاي درگزين گفت: تشکيل شهرستان درگزين در تقسيمات کشوري جديد يکي از برکات دولت براي اين منطقه بود که به تبع آن پس از افتتاح و استقرار فرمانداري، فعاليت ها و پيگيري ها بيشتر شد تا جاييکه تاکنون شهرستان با پيگيري و حل بسياري از چالشها و مشکلاتي که چندين سال باقي مانده بود خدمات خوبي را به مردم رسانده است.
وي با اشاره به عملکرد خوب آب و فاضلاب درگزين در اصلاح خطوط لوله آب شرب شهر قروه و کرفس، وسمق و عين آباد گفت: امور آبفاي درگزين نشان داده است که يکي از دستگاه هاي برتر و داراي پتانسيل بالا در شهرستان مي باشد.
فرماندار درگزين در ادامه افزود: از مردم شهرستان نيز خواهشمنديم با رعايت مديريت مصرف آب در استفاده از آب شرب دقت بيشتري داشته باشند تا تمام مردم در استفاده از منابع آب سهيم شوند.
مدير امور آبفاي درجزين نيز با شاره به يکپارچه سازي شرکت هاي آب وفاضلاب شهري و روستايي يکي از مشکلات اين حوزه پس از يکپارچه سازي را کاشت صيفي جات در منازل و حياط خانه ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخي از مردم در اين باره رعايت نمي کنند و با کاشت سبزي و صيفي جات در حياط منازل خود و آبياري آن با آب شرب حتما مشکلاتي را براي تامين آب در فصل تابستان ايجاد مي کند.
سيد ناصر حسيني بيدار با اشاره به اينکه به زودي يک اکيپ بازرسي براي اين مورد تشکيل خواهد شد گفت: در اين طرح تمام روستاها مورد پايش قرار خواهند گرفت که در اين گونه موارد بصورت قانوني برخورد خواهيم کرد.
در پايان اين نشست موارد مربوط به اجراي پروژه هاي آب در سطح شهرستان  به ويژه مشکل آب شهر کرفس طرح و بررسي شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید