کد خبر:3306
پ

به گزارش روزانه نیوز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم با تأکید بر موضوع مشتری‌مداری، احترام به همکاران و تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: پاسخگویی سریع به مردم از جمله مواردی است که باید به آن اهتمام ورزید.

 

شیرزاد جمشیدی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل فرمانداری و دیگر ارگان‌ها با مدیریت برق شهرستان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید»، این هماهنگی و تعامل‌ها در پیشبرد اهداف و حرکت به سمت تعالی مؤثر است.

 

وی با اشاره به وجود 465 مشترک دیماندی با قدرت بالای 30 کیلووات در شهرستان درگزین که  95 مشترک آن صنعتی است، عنوان کرد: این امر نشان از کار بی وقفه همکاران در راستای تأمین برق به ویژه در بحث تولید و صنعت است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر تامین زیرساخت‌ها و کمک به در آمدهای شرکت و پیگری وصول مطالبات تصریح کرد: کمک به بهبود  وضعیت معیشت کارکنان نیز از جمله مواردی است که از مدیریت برق شهرستان انتظار می‌رود نسبت  به این موضوعات تلاش مضاعف داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه قطعی کمتر برابر است با فروش بیشتر، اظهار داشت: باید شاخص‌ها در اولویت باشد و در حوزه‌های وصول مطالبات  و مدیریت مصرف، کاهش تلفات و نرخ خاموشی بیشتر تلاش شود تا در پایان سال 99 ارتقاء شاخص‌ها را داشته باشیم.

 

جمشیدی با اشاره به اینکه تلاش ما بکارگیری نیروهای جوان و متخصص و با تجربه در شهرستان‌ها است، گفت: تمام همت خود را در راستای بهبود و توسعه پست‌ کرفس از 15 مگاوات به 30 مگاوات بکار خواهیم گرفت و ظرفیت بیشتری را برای رفاه حال شهروندان آزاد خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: تمام تلاش و همت همکاران ما در استان و شهرستان‌ها، خدمت به مردم و ارتقاء و پیشرفت اهداف شرکت است.

 

در این مراسم «حیدر امامی» به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان درگزین معرفی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید