کد خبر:2763
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت‌اله حاتمی، دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی استان همدان افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح حفظ سوره مبارکه «یس» و اجرای برنامه‌ «اذانگاهی» در همدان اجرا می‌شود.

 

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی همدان با اشاره به اینکه این طرح به صورت ملی و به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: طرح حفظ سوره یس، ویژه مددجویان بهزیستی شامل افراد بی‌سرپرست، کودکان شبانه‌روزی، معلولان و پرسنل است.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه مخاطب این طرح فرصت دارند تا پایان خرداد ماه سال جاری طبق طبق دستورالعمل ابلاغ شده این سوره را حفظ کنند، گفت: در این طرح مددجویان سوره منتخب را حفظ و فایل ضبط شده را برای مراکز بهزیستی ارسال می‌کنند.

 

حاتمی اضافه کرد: در ادامه از صاحبان آثار منتخب، راستی آزمایی صورت گرفته و در نهایت پس از داوری، به ۱۲۰۰ اثر منتخب در کشور هدایای ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مقدمات این طرح انجام شده و به زودی اجرا می‌شود، گفت: اطلاعات کامل این طرح در پرتال اداره به آدرس Behzisti.Hmedan و کانال این مجموعه در تلگرام به آدرس hamedanswo@ بارگذاری خواهد شد.

 

وی از برگزاری نخستین جشنواره «کودک قهرمان من» در مهدهای کودک همدان خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روحی مربیان، کودکان مهدهای کودک و والدینشان، بسط و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه مخاطبان این جشنواره والدین و مربیان مهدهای کودک (فعال در گروه سنی سه تا شش سال) است گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود تا پایان هفته دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ از طریق وبسایت http://www.mahdportal.irارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نحوه شرکت در جشنواره و ارسال آثار در سایت http://www.mahdportal.i ذکر شده است گفت: آثار ارسالی باید معطوف به روز‌های مربوط به قرنطینه و کرونا باشد.

 

مدیر روابط عمومی بهزیستی همدان گفت: همه فعالیت‌های موجود در کتاب‌های معرفی شده در منابع مورد تاییدسازمان بهزیستی با روش‌های قصه گویی، طراحی بازی و طراحی کاردستی از موضوعات جشنواره است./ ایکنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید