کد خبر:2769
پ

به گزارش روزانه نیوز حسین افشاری خواستار تهیه و تدوین برنامه های عملیاتی دستگاههای اجرایی بر اساس دستورااعمل ابلاغی چهلمین سالگرد دفاع مقدس شد و افزود : همدان در این حوزه حرف برای گفتن زیاد دارد بویژه در مرکز استان که شاهد اقدامات و چهره های شاخصی در عرصه دفاع مقدس بوده ایم.

 

وی افزود: دفاع مقدس بهترین سرچشمه پیش روی ما است که حجم قابل توجهی از نمادهای ایثار و از خودگذشتگی در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی ما خودنمایی می کند.

 

افشاری با اشاره به تعبیری از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد : وقتی به گذشته نگاه می کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده و کارهای بزرگی انجام شده اما همچنان قله پیش روی ما است و در مسیر فتح آن باید متحمل سختی هایی باشیم.

 

فرماندار همدان افزود : با یکپارچگی و هم افزایی در برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید کیفیت،اثربخشی و فراگیری برنامه ها متناسب با جامعه هدف مد نظر قرار گیرد.

 

در این جلسه ضمن تبیین دستورالعمل چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سیاست های اجرایی، ساختار، شرح وظایف و سایر هماهنگی های لازم در راستای گرامیداشت هر چه با شکوهتر چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دستگاههای اجرایی ذیربط ابلاغ شد.

 

برابر این دستورالعمل طبق مناسبتهای تقویمی 43 هفته با عناوین مشخص از سوم خرداد 99 تا پایان سال جاری پیش بینی شده است که دستگاههای اجرایی موظفند برنامه های لازم را در این خصوص تدوین و اجرا نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید