کد خبر:3432
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان در دومین جلسه شورای اداری بهزیستی استان با اشاره به 40 سالگی تشکیل سازمان بهزیستی گفت : 45 برنامه ویژه انی مناسبت در نظر گرفته شده که با همکاری جمعی همه کارکنان اجرایی خواهد شد.

 

الوند گفت : در این هفته 51 مرکز مثبت زندگی، 61 واحد مسکن مددجویی، مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان افتتاح و پویش همدلی مومنانه  با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود با توجه به ازسرگیری بسیاری از فعالیت ها، ضرورت رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا انتظار می روند ضمن اهتمام در سرگیری روند ارائه خدمت حداکثر نظارت و اهتمام در رعایت ضوابط بهداشتی مهم مدنظر قرار گیرد.

 

حمیدرضا الوند گفت : اتخاذ تصمیمات صبورانه همراه با دانش و بهره مندی از نظرات کارشناسان فراهم است، لذا تمامی مسئولان بهزیستی استان می بایست تصمیم گیرین های خود را معطوف به نظرات کارشناسی نمایند.

 

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد : با توجه به وضعیت اجتماعی، اقتصادی حاکم بر کشور ضرورت صرفه جویی در هزینه کردها اجتناب ناپذیر است و با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا این مهم از اهمیت دوچندان برخوردار شده است. رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابلمه با بیماریهای واگیر بهزیستی استان گفت : با توجه به بازگشایی برخی از مراکز از جمله مهدهای کودک، تمامی ادارات بهزیستی شهرستان ها مکلف اند با ستاد شهرستانی کرونا را هماهنگی های لازم را برای بازگشایی ها داشته باشند.

 

حمیدرضا الوند افزود : با همکاری سازمان صنعت، معدن، تجارت ستاد اجرای فرمان امام قریب به 80 تن گوشت مرغ تهیه و در بین مددجویان توزیع می شود.

 

الوند خاطر نشان کرد : با توجه به ضرورت تأمین مسکن ویژه مددجویان انتظار می رود تا پایان سالجاری تعهدات بخش مسکن انجام و مساکن تحویل مددجویان گردد.

 

 هفته بهزیستی با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد

 

حجت اله حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گفت با همکاری معاونت ها، دفاتر ستادی ئ ادارات بهزیستی شهرستان ها رنامه های متنوعی در هفته بهزیستی اجرا خوالهد شد و تلاش خواهیم کرد با تولید محتوای مناسب خدمات و فعالیت های سازمان رابه عموم مردم معرفی کنیم

 

مرکز جامع درمانی و بازتوانی معتادان در هفته بهزیستی راه اندازی میشود

 

شجاع احسانی سرپرست معاونت امور فرهنگی و پیشگیری از راه اندازی مرکز جامع درمانی و بازتوانی معتادان در عفته بهزیستی خبر داد و گفت: با راه اندازی مرکز در راستای اجرایی شدن سیاست های کلی مقام معظم رهبری در بحث اعتیاد است.

 

احسانی بر ضرورت نظارت بر مراکز اقامتی میان مدت در صورت بازگشایی احتمالی تاکید کرد و گفت:این بازگشایی احتمالی می بایست براساس پروتکل های بهداشتی باشد.

 

ارتقاء عملکرد و کیفیت خدمات مورد توجه واقع شود

 

محمد قیاسوندی مسئول دفتر مدیریت عملکرد با اشاره به نتایج نظام های نظارتی ستاد بر ادارات بهزیستی شهرستان ها گفت:ارتقاءکیفیت و کمیت خدمات میبایست مورد توجه جدی واقع شود تا ضمن تکریم ارباب رجوع شاخصه های رضایت مندی از سازمان نیز افزایش یابد.

 

61 باب مسکن روستایی در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد

 

حمی اله فارسی معاون مشارکت های مردمی از بهره برداری 61 واحد مسکن مددجویی روستایی در هفته بهزیستی خبر داد و گفت:51 واحد مرکز مثبت زندگی نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

 

فارسی افزود:با هماهنگی های انجام شده با بنیاد مسکن مشکلات مسکن مددجویان مطرح شده وانتظار می رود در صورت وجود مشکل احتمالی روسای بهزیستی شهرستان ها این موارد را جهت مرتقع نمودن منعکس کنند.

 

 مهدهای کودک از 24 خرداد بازگشایی می شوند

 

زهره بختیاری سرپرست معاونت امور اجتماعی از بازگشایی مهدهای کودک از 24 خرداد خبر داد و گفت: مهدهای کودک در خردادماه صرفا مجاز به دریافت یک چهارم شهریه در چارچوب آخرین شهریه مصوب خواهند بود و در ماه های آتی تصمیمات اتخاذ شده ابلاغ خواهد شد.

 

تمهیدات پیشگیرانه نباید روند ارائه خدمات را مختل کند

 

فرید الدین حجت الاسلامی معاون امور توانبخشی گفت: رعایت تمامی ضوابط و پروتکل های بهداشتی نباید روند ارائه خدمات را مختل کند و مراکز غعال و مراکزی که باز گشایی خواهند شد میبایست با در نظر گرفتن همه پروتکل ها خدمات را مستمر ارائه نمایند.

 

انجام اقدامات مالی و بستر سامانهتدارکات الکترونیکی

 

حمید رضا سوری معاون پشتیبانی و منابع انسانی گفت: انتظار می رود تمامی امورات مالی در بستر سامانه تدارکات الکترونیک انجام و از این طریق گامی در مسیر شفافیت برداشته شود.

 

اهتمام ویژه در برگزاری برنامه های فرهنگی

 

حجت الاسلام حمید رضا تکلو دبیر شورای فرهنگی خواستار اهتمام ویژه ای در برگزاری برنامه های فرهنگی و ترویج معنویت در بین کارکنان و جامعه هدف شد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری    از مناسبت ها به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود پخش زیارت پر فیض عاشورا در روزهای پنج شنبه و دعای توسل در روزهای سه شنبه از این هفته در بلند گوی ادارات انجام خواهد شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید