کد خبر:3558
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ اکبر کاوسی‌امید در نطق پیش از دستور بیست‌ویکمین صحن شورا، اظهار کرد: البته کمیسیون تخصصی برنامه‌، بودجه و مالی شورای شهر همدان آمادگی دارد معیارهای کارشناسی شده حوزه بودجه را در قالب طرح، ارائه دهد.

وی همچنین خطاب به اعضای شورای شهر، درخواست کرد: این مهم باید تأکید شود که مباحث بودجه و تعرفه سال ۹۹ شهرداری همدان از سوی روابط‌عمومی شهرداری، در دسترس تمامی مردم قرار گیرد تا نسبت به شرایط مطلع شوند و مطالبه‌گری کنند.

کاوسی‌امید در ادامه نسبت به اعلام وعده اجرای طرح قطار شهری از سوی شهردار همدان در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه 4 انتقاد کرد و یادآور شد: این طرح همچنان در حد مطالعه مطرح است؛ از این‌رو باید طرح مباحث به صورت معقول و منطقی باشد.

 ضرب و شتم خبرنگار در جامعه اسلامی، قابل پذیرش نیست

 

عضو شورای اسلامی شهر همدان همچنین نسبت به ضرب و شتم خبرنگار همدانی انتقاد کرد و گفت: یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس تخلفات رخ داده توسط یکی از هتل‌های معروف استان در زمان اوج بیماری کرونا، از سوی کارکنان این هتل مورد ضرب و شتم قرار گرفت که این گونه اقدامات در جامعه اسلامی، قابل پذیرش نیست.

کاوسی‌امید بیان کرد: نیروی انتظامی و دادستانی باید در این زمینه، حساسیت بیشتری داشته باشد تا شاهد تکرار این حوادث تلخ در شهر همدان نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی و شفافیت امری ضروری است، اظهار کرد: متأسفانه اطلاع‌رسانی خبرنگاران به مذاق برخی از افراد خوش نمی‌آید؛ از این‌رو در صورت عدم پیگیری جدی این مهم، فضای فراهم می‌شود که نخبگان و فرهیختگان نمی‌توانند در اجتماع به راحتی طرح مسئله و انتقاد، داشته باشند.

 آموزش‌وپرورش، فرآیند عملیاتی مناسب در آموزش پایه‌ای

 

کاوسی‌امید خطاب به مسئولان جمعیت هلال احمر همدان حاضر در صحن شورا، پیشنهاد داد: تهیه کلیپ آموزشی یک دقیقه‌ای به‌منظور انتشار در فضای مجازی برای آموزش تمامی افراد جامعه و ارتقای فرهنگ خودامدادی، بسیار اثرگذار است.

عضو شورای شهر همدان در پایان گفت: اگر قرار است آموزش‌ها به صورت پایه‌ای صورت گیرد، آموزش‌وپرورش بهترین مأمن آن است که علاوه بر پوشش جمعیت قابل توجهی از جامعه، آموزش‌های خانواده و جای‌گذاری دروس مرتبط هم مدنظر قرار خواهد گرفت؛ در مجموع آموزش‌وپرورش، فرآیند عملیاتی مناسبی در حوزه آموزش پایه‌ای خواهد بود.

طاهره شهابی
روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید