کد خبر:3567
پ

به گزارش روزانه نیوز سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام خبر کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی همدان گفت: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر ثبت سفارش در یکی از بانک ها توسط یک شرکت بازرگانی که در حوزه واردات و صادرات انواع مواد غذایی فعالیت داشته و پس از اخذ ارز دولتی اقدام به خروج ارز از کشور کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم در مورد شرکت و اعزام ماموران به آدرس های اعلامی مشخص شد که این شرکت پس از چند ماه فعالیت، تعطیل شده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پس از استعلام از بانک میزان ارز دریافتی معلوم و مشخص شد که ارزهای مذکور طی حواله هایی از طریق صرافی به حساب شخصی در یکی از کشورهای همسایه واریز شده و هیچ گونه کالایی نیز وارد نشده است.

این مقام انتظامی گفت: با پیگیری های به عمل آمده حساب شخص مورد نظر مسدود و پس از شناسایی محل سکونت وی، نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پس از کارشناسی پرونده میزان اخلال در نظام اقتصادی توسط این فرد ۲۴۷ میلیارد ریال اعلام شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید