کد خبر:3690
پ

به گزارش روزانه نیوز حمزه ذاکری در سفر یک روزه خود به همدان، ضمن بازدید از عملیات راهداری و نگهداری راه‌های استان و در جریان قرار گرفتن، طرح‌های در حال اجرا و نحوه نگهداری راه‌های فرعی و روستایی با اشاره به فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در زمینه بهره گیری از ظرفیت قانون معادن در بخش راه‌های فرعی و روستایی تحت بار سنگین اظهار داشت: این اقدام با پیگیری مناسب اداره کل استان و مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

 

او با اشاره به شاخص بالاتر وضعیت رویه راه‌های استان از متوسط کشوری بیان کرد: امیدواریم شاخص وضعیت رویه استان در سال جاری از کیفیت بهتری برخوردار باشد تا موجب رضایت بیشتر هموطنان شود.

 

ذاکری افزود: از لحاظ برخورداری آسفالت، استان همدان رتبه دوم برخورداری از راه‌های روستایی کشور را دارد و با طرح‌هایی که به این اداره کل ابلاغ شده، امیدواریم این شاخص ارتقا یابد.

 

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان در خصوص اقدامات استان همدان در زمینه روکش آسفالت نیز بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۳۵ کیلومتر از راه‌های استان روکش و بیش از ۴۰ کیلومتر لکه گیری انجام شده است.

 

این مسئول همچنین یادآور شد: بر اساس اطلاعات سامانه جامع راهداری نیز از ابتدای امسال تاکنون به شکل ماهیانه بیش از ۱۰ هزار فعالیت راهداری جاری توسط استان در بیش از ۱۲۰ موضوع مختلف ثبت شده که نشان دهنده فعالیت گسترده راهداران پرتلاش همدان، در سطح راه‌های استان است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای آسفالت در محور‌های روستایی و فرعی این استان گفت: تلاش مضاعفی برای اجرای طرح ابرار و بهسازی راه‌های فرعی و روستایی در حال انجام است.

 

مصطفی پناهنده افزود: ۵۱۱۴ کیلومتر انواع راه و ۳۶۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید