کد خبر:2896
پ

به گزارش روزانه نیوز حسین افشاری در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت : شان معام و فرهنگیان باید در فرایند جذب نیروی انسانی همواره مد نظر قرار گیرد و گزینش معلمان نیز به همین منظور اعمال می شود .

 

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه معلم باید از قشر فرهیخته و دارای صلاحیتهای کافی و شایستگی لازم باشد تاکید کرد :هیچگاه در نظام تعلیم و تربیت نباید زیر بار جذب افراد ضعیف و معمولی برویم چون تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار تربیت خوب فرزندان است.

 

وی با اشاره به ارایه خدمات غیر حضوری آموزشی به دانش آموزان از طریق شبکه مجازی شاد افزود : قبل از فرا رسیدن زمان آزمونهای اصلی دانش آموزان باید با آزمون مجازی میزان اثربخشی آموزشهای مجازی ارایه شده مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان خواستار رفع نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی به منظور بهره مندی حداکثری دانش آموزان از آموزشهای مجازی شد و گفت : طبق اعلام آموزش و پرورش تا کنون وعده ارایه اینترنت رایگان به معلمان عملی نشده است که این موضوع باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

 

افشاری با اشاره به احتمال تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس افزود : آموزش و پرورش باید ضمن برآورد نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری لازم مشکلات و راهکارهای پیشنهادی را از طریق ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا در استان منعکس نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید