کد خبر:2675
پ

به گزارش روزانه نیوز آئین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با حضور جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد برگزار شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای بختیاری اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در سرلوحه امور شرکت توزیع برق استان است.

 

شیرزاد جمشیدی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای مرادی‌عاشور گفت: داشتن تعامل سازنده با مسئولین و دیگر دستگاه‌ها و پیگیری ابلاغیات شرکت توانیر و توزیع از دیگر مواردی است کد مدنظر بوده و امید است که برای مدیر جدید برق شهرستان اسدآباد نیز در این زمینه‌ها با موفقیت عمل کند.

 

مجید درویشی، فرماندار اسدآباد نیز در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه برق شهرستان گفت: مدیریت توزیع برق اسدآباد یکی از دستگاه‌های همراه بوده و همیشه پای کار است که امیدواریم با تغییر مدیریتی صورت گرفته نیز همچنان شاهد خدمات‌رسانی بهتر و پیشرفت این دستگاه باشیم.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیرحسین بختیاری، نورالدین مرادی‌عاشور به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد معرفی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید