کد خبر:2914
پ

به گزارش روزانه نیوز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این جلسه به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات این شرکت در سال 98 و مقابله با شیوع بیماری کرونا پرداخت و بر ضرورت تعامل بیشتر تأکید کرد.

 

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه شما سبزپوشان ضامن امنیت هستید و همه ما باید قدردان ان باشیم، گفت: تعامل بیشتر بین شرکت توزیع برق و سپاه استان در پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌های هر دو سازمان و خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم مؤثر است.

 

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: در این زمینه اقدامات جهادی در راستای تأمین مستمر برق و پروژه‌های نیرورسانی انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 320 مورد درخواست بسیجیان به طور کامل از طریق شرکت توزیع برق پیگیری و انجام شده است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و برنامه‌های فرهنگی نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.

 

ثمرات برق پایدار در مقابله با شیوع کرونا بسیار مشهود است

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت: علاوه بر اینکه تأمین برق پایدار و مستمر در امنیت جامعه اثربخش است، با توجه به شیوع بیماری کرونا ثمرات و نتایج آن بسیار مشهود است.

سردار مظاهر مجیدی تصریح کرد: زحمات و تلاش مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق برای استمرار برق بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و… قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید