کد خبر:2963
پ

به گزارش روزانه نیوز شیرزاد جمشیدی در جلسه هماهنگی با نیروی انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از تعامل خوب بین دو ارگان اظهار داشت: ارتباط دو سویه همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضمن تقدیر از مدافعان سلامت افزود: در راستای مقابله با بیماری کرونا تمام تلاش خود را داشته‌ایم تا مراکز درمانی و حساس هیچ‌گونه قطعی برق نداشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به گستردگی شبکه توزیع برق عنوان کرد: 19 هزار کیلومتر شبکه و 16 هزار ترانس در سطح استان وجود دارد که برای حفاظت و نگهداری تأسیسات و تجهیزات برق اقدامات خوبی انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات اجرایی تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خودنگهدار، نصب اسپیسر در شبکه‌های فشار ضعیف، تعبیه قفل داخلی در پست‌های زمینی و جوش پایه‌های ترانسفورماتورها بوده است.

 

جمشیدی با اشاره به راه‌اندازی لینک اتفاقات و عملیات برق با فرماندهی انتظامی ناحیه‌های مختلف در استان یادآور شد: از دیگر اقدامات خوب انجام شده تهاتر هزینه برق مصرفی نیروهای مسلح بود که معادل 4 میلیارد تومان در سطح استان اقدام شد.

 

 مجاهدان خاموش با تداوم و استمرار برق باعث ایجاد امنیت در جامعه می‌شوند

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تعامل و ارتباط خوبی که از سنوات گذشته بین شرکت توزیع برق و نیروی انتظامی استان وجود داشته گشت‌های مشترک همچنان دایر است.

 

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار از جمله اقدامات انجام شده خوب در راستای حفاظت از تاسیسات و تجهیزات برق در سطح استان است.

 

وی عنوان کرد: منشور ارتباطی از طریق فرماندهی به شرکت‌های خدمات‌رسان ارسال شده و برای هماهنگی‌های لازم با اتفاقات عملیات برق دستور اکید به افسران معین داده شده است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی از طریق دهیاران و شوراهای شهر و روستاها از دیگر اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از تأسیسات برق است.

 

وی با بیان اینکه کارکنان خدوم توزیع برق مجاهدان خاموش هستند، عنوان کرد: این مجاهدان خاموش با تداوم و استمرار برق باعث ایجاد امنیت در جامعه می‌شوند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

در پایان این مراسم فرمانده انتظامی استان همدان با اهدای لوح از مدیرعامل و مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید