کد خبر:2693
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه مواسات در ماه مبارک رمضان بر روی آن تاکید شده در شرایط کرونایی امسال بسیار با اهمیت است، لذا این ماه مبارک باید حقیقت مواسات بین مؤمنین رعایت شود، افزود: با این وجود و در صورت عدم بازگشایی مساجد نیز برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تبلیغی انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها هدایت فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است به طوری که مبلغان و روحانیون مساجد روستاها و شهرها گروه‌های مجازی را برای تبلیغ تشکیل می‌دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد : در ایام پایانی ماه شعبان قرار داریم و تا چند روز دیگر هلال ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد، ماهی که همه به میهمانی خدای متعال دعوت شده‌اند، از ابتدای ماه رجب در دعاهائی که از اهل بیت علیهم السلام رسیده است به این نکته توجه داده شده است که آماده برای ماه مبارک رمضان باشید.

 

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه امسال مبلغ اعزامی از قم در سطح روستاها و شهرها نداریم لذا تنها می‌توان از مبلغان بومی استفاده کرد و پاسخگویی به شهبات و مسائل شرعی را دارند، خاطر نشان کرد: ظرفیت حضور مبلغان نصف شده اما همین تعداد از مبلغان نیز در روستاها و شهرها فعال هستند.

 

وی افزود: یکی از بسترهای مجازی تبلیغ از طریق صدا و سیما است به طوری که ۱۲ برنامه که ۶ برنامه در حوزه سیما و ۶ برنامه در حوزه صدا است، تدارک دیده شده است و جزخوانی قرآنی اکنون در حال ضبط در امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) است که در روزهای ماه مبارک رمضان از شبکه همدان پخش خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه عبادت نوعی سخن گفتن با خداوند است که در قالب طلب مغفرت و شکرگزاری جلوه گر می شود، گفت: انسان با عبادت و بندگی الهی می‌تواند به یاری خداوند از امتحانات و مصایب موجود در هستی به راحتی عبور کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید