کد خبر:3043
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام محمد هادی نظیری با اینکه با لطف و عنایت خداوند متعال و تدبیر ویژه مقام معظم رهبری و پیگیری های مستمر شبکه تبلیغ و در راس آنها پیگیری حجت الاسلام والمسلمین قمی و البته عنایت ویژه وزیر بهداشت و درمان جناب اقای دکتر نمکی خوشبختانه شاهد محقق شدن این امر بودیم که در شب 19 ماه مبارک رمضان اولین شب از شب های لیالی قدر مساجد و محافل دینی به روی مومنین باز شود، افزود: مومنین با حضور درمساجد وهیات ها توانستند اعمال شب قدر را در کنار دیگر برادران و خواهران ایمانی خود به جا بیاوردند، که لازم است که از زحمات و تلاش های خالصانه ای عزایزان تشکر کنم.

 

 

وی اظهار داشت: به عنوان یک خادم کوچک استان همدان وظیفه خود میدانم از نظر ویژه و عنایت خاص ولی فقیه در استان و ایمه جمعه در سایر شهرستانها، استاندار محترم، معاون سیاسی و امنیتی ، فرمانداران ، بخشداران ، دهیاران ، مسولین محترم شبکه بهداشت در سراسر استان و ریاست محترم علوم پزشکی تقدیر و تشکر کنم که مقدمات انجام این فریضه الهی را فراهم کردند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تشکراز بسیجیان عزیزکه خالصانه وارد میدان شدند و برای برپایی این مراسم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مساجد کمک کردند، اضافه کرد: با لطف خداوند همه به هم دست یاری دادند تا شاهد حضور بسیار زیبا و با طراوت روزه داران با رعایت تمام دستور العمل های بهداشتی در بیش از 200 نقطه شهری استان و عموم روستاهای استان همدان باشیم.

 

 

حجت الاسلام نظیری خاطر نشان کرد: اولین شب از شب های لیالی قدر شب 19 ماه مبارک رمضان را مومنین توانستند در کنارهمدیگر درمساجد و محافل دینی مراسم های لیالی قدر را به جا آورند و این عطشی که چند ماهی در دل های اهل ایمان بود با حضورآنها بهره مند از دعا و مناجات شدند .

 

 

وی با بیان اینکه حضور در مساجد با زحمات و تلاش های مسولینی که در این حوزه داشتند محقق شد، گفت: این نوید را به همه عزیزان می دهیم که این مراسم در شب 19 ماه مبارک رمضان در سراسر استان همدان در کمال سلامت و با رعایت کامل دستور العمل های نکات بهداشتی اجرا شد و هیچ مشکلی در هیچ یک از نقاط استان همدان را شاهد نبودیم.

 

 

وی در پایان با تشکر از تلاش ها و جدیدیت همه تیم شبکه بهداشت و درمان و استمرار حضورشان محقق شد که همه مومنین از محافل دینی و مذهبی بهره مند شوند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید