کد خبر:2713
پ

به گزارش روزانه نیوز مصطفی پناهنده در نشستی که به دنبال سفر یک روزه معاون راهداری کشور و بازدید از محور‌های مواصلاتی استان همدان انجام شد گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر از اولویت‌های راهداری استان است.

او با قدردانی از حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و تشریح امور راهداری استان گفت: حضور و اشراف مسئولان ستادی نسبت به امور استان‌ها و شناخت ضعف و قوت امور راهداری موجب تشریک مساعی و سرعت بخشی به امور می‌شود.

مدیر کل راهداری استان همدان در ادامه، به موانع و مشکلاتی که در مسیر خدمت این اداره کل قرار دارد اشاره کرد و افزود: شناسایی نقاط حادثه خیر، حفظ حریم و اصلاح ابنیه جاده‌ای، حفط راه‌ها، تجهیز علائم جاده‌ای و اصلاح آن‌ها از اولویت‌های کاری اداره کل و نیازمند اعتبارات خاص است.

پناهنده افزود: بیشتر پل‌هایی که عدم عبور آب از آن‌ها باعث تخریب راه‌ها می‌شود با افزودن باکس‌ها مهار شده و عبور آب براحتی از سیل و تحریب جاده جلو گیری می‌شود به همین منظور مقرر شده این پل‌ها شناسایی و در اسرع وقت با کمترین هزینه نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام شود.

او با اشاره به تخصصی بودن امور راهداری بکار گیری نیرو‌های جوان و آموزش آن‌ها برای راهداری جاده‌ای را ضروری خواند و گفت: برای حفظ شرایط راه‌ها نیازمند نیرو‌های زبده و تعلیم دیده که جایگزین بازنشستگان این حرفه باشند هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید