کد خبر:3098
پ

به گزارش روزانه نیوز  شیرزاد جمشیدی در نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی‌های شرکت توزیع برق استان همدان که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار داشت: عملکرد خوب همکاران در روابط عمومی‌ها باعث درخشش و تقدیر از شرکت‌ در دیگر حوزه‌ها شده است.

 

 

وی افزود: روابط عمومی به عنوان یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با سایر ذینفعان در فرایند اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی فعالیت‌ها، تحقق اصل پاسخگویی و تحقق اهداف استراتژیک سازمان از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: یکی از اساسی‌ترین وظایف روابط عمومی تعامل با رسانه‌ها، مدیران، سازمان‌ها و روابط عمومی دیگر ارگان‌ها است که باید همواره مدنظر باشد.

 

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت عملکرد خوبی در سال 98 داشته است، گفت: همکاران باید تلاش خود را مضاعف کنند تا امسال شاهد کسب رتبه‌های برتر کشوری باشیم.

 

 

جمشیدی عنوان کرد: از اقدامات خوب روابط عمومی این شرکت تولیدات سمعی، بصری، تعامل با رسانه‌ها، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، الکترونیکی کردن روابط عمومی و… بوده است.

 

 

وی ادامه داد: امید است با تلاش و همت والای همکاران همچنان شاهد موفقیت‌های آنان باشیم.

 

 

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: سال 98 سال سختی بود که پشت سر گذاشتیم و توانستیم با همراهی مشترکین و تلاش همکاران در دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به موقع از پیک بار تابستان 98 عبور کنیم.

 

 

احمدرضا روزبیانی با اشاره به عقد تفاهمنامه با صدا و سیمای مرکز همدان گفت: استفاده از تبلیغات محیطی گسترده در قالب بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری در سطح استان برای اطلاع‌رسانی به مشترکین انجام شد.

 

 

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده امسال برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ورود به فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف داریم.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید