کد خبر:3126
پ

به گزارش روزانه نیوز فرماندار همدان با همراهی مدیر روابط عمومی فرمانداری ضمن حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری برنا در استان همدان طی نشستی با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری به سوالات طرح شده پاسخ داد.

فرماندار همدان در دفتر خبرگزاری برنا :

 

-خبرگزاری برنا رسالت مهم خبر رسانی بویژه در حوزه جوانان عهده دار است و خبرگزاری نسل جوان و مورد اقبال قرار گرفتن از سوی نسل جوان خیلی مهم است.

 

-بدون حضور جوانان نمی توانیم تصمیم موفقی برای جوانان بگیریم و اعتقاد داریم مشارکت آنها در تصمیم سازی ها ضروری است.

 

-با سازماندهی هیات اندیشه ورز جوان شهرستان همدان امکان حضور برگزیدگانی از جوانان را براساس تخصص و علاقه مندی خویش در کارگروههای تخصصی و جلسات فراهم کردیم.

 

-برخی از آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان ناشی از ضعف معناگرایی و هویت یابی است که در این حوزه با تغییر نگرش به برخی از ارزشها دچار چالش شده ایم.

 

-آمار طلاق و خودکشی گویای این مسئله است که باید برای جوانان تبیین کنیم فلسفه زندگی مقابله و مبارزه با مشکلات است نه تسلیم شدن در برابر کمبودها و مسایل و مشکلات پیرامونی .

 

-سیاست آرام کردن فضای اجتماعی برای تمرکز بر پیشبرد اهداف و برنامه های سند راهبردی در سطح شهرستان را همواره مد نظر قرار می دهیم.

 

– استاندار همدان برنامه محور است و از بدوکار اهداف و شاخص های مشخص در بخشهای مختلف اقتصادی،زیربنایی، اشتغال،سرمایه گذاری،گردشگری و سایر حوزه های ماموریتی دولت تحت عنوان سند راهبردی استان را بر اساس سه ساله پایانی برنامه ششم توسعه تدوین و به دستگاههای اجرایی ابلاغ کردند.

 

-نیل به اهداف برش شهرستانی سند راهبردی استان برای ما بسیاار با اهمیت است و آن را اولویت کار می دانیم چون اعتقاد داریم بر این اساس ضمن پرهیز از موازی کاری با هم افزایی توان همه مجموعه ها در یک راستا متمرکز بر اهداف مشخص است.

 

-در حوزه بهداشت و درمان کلینیک تخصصی امید و چند مرکز جامع سلامت و دیگر مراکز بهداشتی طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده، بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان نیز از جمله طرحهای اولویت دار ما در شهرستان است که امیدواریم هر چه سریعتر آماده بهره برداری بشود.

 

-اکنون از نظر وضعیت شیوع ویروس کرونا استان و شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و همچنان توصیه می کنیم افراد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتی المقدور از حضور در مراکز عمومی و پر جمعیت خودداری نمایند.

 

-با توجه به حواشی ایجادشده توسط رسانه‌های غربی و همچنین مثلث عبری، عربی و غربی در خصوص آرامگاه استرومردخای رئیس انجمن کلیمیان کشور و نماینده منتخب ایرانیان کلیمی در مجلس یازدهم از این مجموعه بازدید کرد و در نشستی مقرر شد حفاظت و نگهداری آرامگاه «اِستر و مُردخای» با مشارکت میراث فرهنگی و انجمن کلیمیان انجام پذیرد . تاکنون انجمن کلیمیان ایران مسئولیت این آرامگاه را برعهده داشته است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید