کد خبر:3157
پ

به گزارش روزانه نیوز لیدا یوسفی با اشاره به فعالیت‌های دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان همدان طی سال 98 اظهار داشت: با حضور کارشناسان مدیریت مصرف و مامورین قرائت در مراسم‌ها، اعیاد، جلسات، درب منازل، مدارس و… 51 هزار و 42 برگه بروشور بین مشترکین برق استان توزیع شد.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی افزود: با تلاش کارشناسان مدیریت مصرف و برگزاری جلسات آموزشی از قبیل آموزش بانوان خانه‌دار، آموزش مدیران، خدمتگزاران و سریداران مدارس، آموزش مراجعه‌کنندگان به واحدهای اجرایی و… در مجموع  10 هزار و 175 از شهروندان از آموزش‌های مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق بهره‌مند شدند.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اطلاع‌رسانی راهکارها و دستورالعمل‌ها و کلیپ‌های صرفه‌جویی در مصرف برق در بخش‌های مختلف مصرف، از طریق سایت شرکت به آدرس edch.ir، روزنامه‌های محلی، سایت‌های خبری، شبکه استانی، نازل بردهای پمپ بنزین، اتوبوس‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس از دیگر فعالیت‌ها بود.

 

وی ادامه داد: برای آگاه‌سازی مشمولین طرح‌های پاسخگویی بار تابستان 98 علاوه بر پخش کلیپ از شبکه استانی، فراخوان‌های این طرح‌ها به صورت اطلاعیه در روزنامه‌های کثیرالانتشار و نصب بنر در140 مکان پرتردد مشمولین انجام گرفت.

 

یوسفی با اشاره به بازدید از چاه‌ها و تابلوهای کشاورزی گفت: بازدید از مشترکین تجاری، اداری، صنعتی، مساجد و حسینیه‌ها به صورت مستمر از دیگر اقدامات بود که ضمن ارائه راهکارهای مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق تعداد  956 لامپ پر مصرف با مجموع 314 هزار و 216 وات جمع‌آوری و با یک هزار و 10 لامپ کم مصرف با توان 24 هزار و 595 وات جایگزین شد.

 

وی از اخذ مجوز دادستانی در راستای برخورد با مشترکین تجاری پرمصرف شهرستان بهار خبر داد و عنوان کرد: در بخش اداری نیز در تابستان 98 به صورت مستمر ادارات استان در خصوص کنترل مصرف از 13:30 تا پایان وقت اداری مورد پایش قرار گرفتند.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انجام مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی در خصوص راهکارهای مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق ابراز داشت: با توجه به نقش کودکان و نوجوانان ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس نظیر حضور کارشناسان در کلاس‌های درس، برگزاری جشنواره خوارزمی (در محور ادبیات)، برگزاری مسابقه نقاشی در نمایشگاه دستاوردهای بسیج و… این شرکت با برپایی غرفه مدیریت مصرف در نمایشگاه کودک و نوجوان با اجرای نمایش‌های شاد و آموزنده به آموزش کودکان پرداخت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به حذف قبض کاغذی مصرف مشترکین این شرکت از محل هزینه‌های صرفه‌جویی شده اقدام به توزیع لوازم تحریر با شعارهای مدیریت مصرف در مناطق محروم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید