کد خبر:2663
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری با اشاره به اینکه قریب به ۱۰ گوساله در استان قربانی و بین نیازمندان تقسیم شد افزود: بعد از اینکه قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) با مسوولیت نماینده ولی فقیه در استان و دبیری سپاه تشکیل شد دیگر کار مستقل انجام ندادیم تا موازی‌کاری نشود.

 

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل ستاد مبارزه با کرونا فعالیت‌ها را در قالب ستاد مردمی انجام شد، اضافه کرد: امروز نیز با تشکیل قرارگاه برای اینکه کمک‌ها انضباط یابد و اینطور نباشد که یک نفر چند کمک دریافت کند و یک نفر هیچ کمکی، ذیل قرارگاه فعالیت‌ها را ادامه خواهیم داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید به اینکه بعد از تشکیل قرارگاه دیگر هیچ فعالیت مستقلی را تعریف نکرده‌ایم افزود: آمادگی داریم ظرفیت‌های مردمی خود را در هر حوزه‌ای به سمت آن سوق دهیم.

 

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه در حوزه رصد و شناسایی نیازمندان، جمع‌آوری اقلام و کمک‌های مردمی و توزیع می‌توانیم از ظرفیت خود استفاده و به قرارگاه کمک کنیم، افزود:سازمان تبلیغات و شبکه مبلغین وظیفه خود دانست که در حوزه ایجاد نشاط در شبکه‌های اجتماعی و تقویت فضای معنوی جامعه فعالیت کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تولید ماسک و گان و تهیه محلول‌های ضدعفونی و گندزدایی معابر و مواردی از این قبیل توسط مجموعه‌های مربوطه خواستار توجه به این مهم شد.

 

وی تصریح کرد: موجی از شبهات را در فضای مجازی نسبت به تعطیلی مساجد، هیات‌ها، اجتماعات دینی و بقاع متبرکه شاهد بودیم که انرژی زیادی برای آگاهی در این زمینه صرف شد، ضمن اینکه به منظور اقناع افکار عمومی و شناسایی موثرین و رایزنی و گفت‌وگو با آنها تلاش بالایی صورت گرفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در قالب جمع‌آوری کمک‌های نقدی و بسته‌های غذایی به نیازمندان پویش «بخشش اجاره بها» با هدایت بزرگان و مشارکت خیرین راه‌اندازی شد گفت: خوشبختانه بالغ بر ۳ هزار مورد بخشش اجاره‌بها را در استان شاهد بودیم که حتی بسیاری از مومنین مایل به اعلام و اطلاع‌رسانی از اقدام نیک خود نبودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید