کد خبر:2706
پ

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ علی بقایی با اشاره به اجرای مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: اولین مرحله از اهداء کمک‌های مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند امروز همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شد.

 

وی از توزیع اولین مرحله کمک‌های مومنانه به ارزش ۲ میلیارد و 260میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان همدان خبر داد و بیان کرد: این کمک‌ها در قالب بسته‌های غذایی و خدمات مختلف ارائه می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان به توزیع 5 هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و 500 هزار تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر اشاره و عنوان کرد: هر بسته غذایی به ارزش 300 هزار تومان شامل 10 کیلو برنج، 2.5 کیلو گوشت گوساله، 3 کیلو گوشت مرغ، 2 عدد ماکارانی، 2 عدد رب و 2 بطری روغن است.

 

بقایی با بیان اینکه 3 هزار بسته غذایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مابقی بسته‌ها با کمک خیرین و بسیجیان تهیه شده است، افزود: این بسته‌های غذایی به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان همدان اهداء شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه افراد نیازمند و محروم برای توزیع بسته‌های غذایی توسط پایگاه‌های بسیج و مجموعه‌های خیریه بسیج و مردمی از قبل شناسایی شده است، تصریح کرد: بسته‌های غذایی تهیه شده نیز در اختیار پایگاه‌های بسیج و مجموعه‌های خیریه قرار خواهد گرفت تا در بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان در تشریح دیگر خدمات رزمایش کمک مومنانه از واریز 300 هزار تومان به حساب سرپرست خانوار که کارگر فصلی وساختمانی هستند خبر داد و عنوان کرد: این امر با همکاری دولت و فرمانداری انجام و شماره حساب افراد نیازمند برای واریز کمک‌ها اخذ شده است.

 

وی با بیان اینکه 2 هزار بن خرید کالا به ارزش 200 هزار تومان به کارگران شهرداری اهداء خواهد شد، تصریح کرد: کارگران نیازمند شهرداری، پاکبان‌ها، پارکبان‌ها، رانندگان تاکسی، زباله‌گردها و افرادی که مشکل معیشتی دارند، شناسایی شده است که بن‌های خرید کالا توسط شهرداری در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

بقایی یادآور شد: علاوه بر این خدمات به 300 نفر از افرادی که مشکل اجاره بها داشتند و توسط دفتر نماینده ولی فقیه شناسایی شده‌اند به مبلغ 200 هزار تومان تقدیم خواهد شد./ خبرگزاری بسیج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید