کد خبر:2604
پ

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اضافه کرد: سرپرست خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را تنها با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات ‌و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند، اعلام کنند.

رییس پلیس فتا همدان افزود: کلاهبرداران و مجرمان سایبری با سو استفاده از این موضوع درصدد اغفال شهروندان و به سرقت بردن اطلاعات بانکی سپس سپرده های آنان هستند که باید در این زمینه هوشیار بود.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: همچنین برای نام نویسی به منظور دریافت این وام، نیازی به هیچ گونه پرداخت پول نیست بنابراین شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه درخواست پرداخت وجه بدانند که فرد کلاهبردار است.

وی بیان کرد: برای دریافت وام یک میلیونی کرونا تنها کافی است کد ملی سرپرست خانوار از شماره تلفن همراهی که به نام سرپرست خانواده است به شماره ۶۳۶۹ پیامک شود.

رییس پلیس فتا همدان از هم استانی ها خواست به هیچیک از پیامک ثبت نام وام یک میلیون تومانی که از سر شماره ای غیر از v.refah برای آنها ارسال شود توجهی نداشته باشند و در صورت مواجهه با این قبیل پیامک ها، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، با پلیس فتا در میان بگذارند.

دریافت وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه‌ای در ستاد اقتصادی دولت تصویب شده است و این مبلغ قبل از شروع ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: شهروندان مراقب باشند برای دریافت وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه در دام کلاهبرداران نیفتند.

اقساط قرض الحسنه وام یک میلیون تومانی نیز از تیر امسال ماهانه ۳۵ هزار تومان از یارانه نقدی کسر می شود./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید