کد خبر:2807
پ

به گزارش روزانه نیوز متن پیام مشترک آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان  و  سعید شاهرخی، استاندار همدان به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش و پرورش محور توسعه هر کشوری است و معلمان به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، نقش مهم و سازنده ای در ساختن آینده ای درخشان برای جامعه دارند.

 

جایگاه ارزشمند تزکیه و تعلیم که در قرآن کریم بر آن تأکید فراوان شده است، ضرورت و اهمیت گرامیداشت و پاسداشت شأن و جایگاه ارزشمند معلمان را مضاعف می کند.

 

در شرایط کنونی که به علت شیوع کرونا ویروس، مدارس تعطیل هستند، همه ما شاهدیم  که چگونه معلمان عزیز مجاهدانه و ایثارگرانه وارد عرصه شده و پویش ” مدرسه تعطیل است، تعلیم و تربیت تعطیل نیست” را تحقق بخشیده اند.

 

ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای والامقام به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری، سلامتی مستدام برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و توفیق روزافزون برای همه خدمتگزاران پرتلاش نظام در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسألت داریم و امیدواریم در سال “جهش تولید” همواره شاهد موفقیت معلمان فرهیخته و پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید