کد خبر:20262
پ

از وقتی که “ای اف سی” اعلام کرد فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه فارسی خود درشبکه اجتماعی  اینستاگرام پخش خواهد شد، تعداد دنبال کنندگان این صفحه از 20۰ هزار نفر به حدود سه میلیون نفر رسید و حتی از صفحه اصلی “ای اف سی” نیز پیشی گرفت.

به گزارش روزانه نیوز ، از سوی دیگر در زمان پخش فینال، رکورد پربیننده ترین لایو در ایران شکسته شد و با ۸۰۹ هزار نفر بیننده به فردوسی پور اختصاص یافت. براین اساس تعداد لایو فردوسی پور در بین پنج لایو پربازدید دنیا قرار گرفته است.

این اعداد و ارقام که بهتر است با عنوان “جنگ نرم عادل” شناخته بشود، پاسخ دندان شکنی بود به انحصارگرایی و تنگ‌نظری‌های علی فروغی مدیر جوان و جویای نامی که عامل کنار گذاشته شدن فردوسی‌پور از شبکه سه سیمای به اصطلاح ملی است که البته نه بر اساس سلایق ملی که با گرایشات میلی اداره می‌شود ،زیرا این آمار نشان می دهد مردم خواهان بی چون و چرای عادل به تلویزیون هستند.

محافظه‌کاران که مدام بر طبل استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌کوبند و در مواجهه با کنارگذاشتن عادل سکوت کرده بودند، چگونه این اعداد و ارقام را توجیه می‌کنند؟!

متاسفانه گویی اراده‌ای در کار است تا نخبگان و ظرفیت‌های بی‌نظیر این ملک و ملت را فراری دهند.

سازمانی عریض و طویل با بودجه هزاران میلیاردی از جیب مردم ارتزاق می‌کند اما برای نظر و خواست ملت کوچک‌ترین ارزشی قائل نیست‌…

بازی فینال هرچه بود یک برنده و یک بازنده واقعی داشت.برنده ای به نام خواست و اراده مردم و بازنده ای به نام مدیران سیمای ملی .

باید این نکته را به مدیران این سازمان خاطر نشان کرد،خارج و یا داخل مدار را مردم تعیین میکنند و اگر بر فرض مثال اگر آقای فردوسی پور اشتباهی هم مرتکب شده است آیا این دوری حدودا دوساله کافی نیست؟

نویسنده: محمد قاسمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید