کد خبر:2614
پ

بی‌تردید ۲۹ فروردین‌ماه، یاد‌آور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام‌بخش انقلاب اسلامی است که بر پیشانی آن، اقدام راهبردی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام_خمینی(ره) برای تولد ارتشی مقتدر و مکتبی در راستای تقویت ظرفیت‌های نظام و ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده میهن اسلامی می‌درخشد.

 

 این روز در حقیقت آغاز تبلور جوانمردی دلاورانی است که با قدرت ایمان و توکل و ایثار همراه با استقامت و پایداری، عزت و شرف را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خود، جاودانه تاریخ شدند تا نسل‌های بعد، داستان رشادت‌های آنان را با گوشِ جان بشنوند و با چشمِ دل ببینند.

 

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا «یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید»، فرصتی مغتنم برای تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های نیروهای جان‌ برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا این نیروهای ارزشی توانستند بر پایه جان‌فشانی و حراست از استقلال و مرز‌های کشور عزیزمان، صفحات درخشان و نورانی را در کتاب تاریخ فعالیت‌های خود، رقم بزنند.

 

 همت ارتش در طول ٨ سال دفاع_مقدس و پس از آن، این مرز و بوم را وام‌دار خود کرده است و تاریخ سراسر افتخار میهن عزیزمان به داشتن ارتش و دلاوران غیور که خالصانه، جان برکف و ایثارگرانه، قدم می‌گذارند، به خود می‌بالد.

 

 

 خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی از جنس اقتدار و استقامت است كه در ظل عنایات فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای از وجب به وجب این خاک مقدس، دفاع می‌کنند.

 

نمایندگان پارلمان‌شهری همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را به نیرو‌های فداکار ارتش به‌ویژه فرماندهان و پرسنل دلاور نیروی زمینی تبریک می‌گویند و خواستار سربلندی غرور و عزت ایران اسلامی در پرتو رشادت‌های این دلاوران غیور و توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از دستاورد‌های آن، هستیم.

 

رئیس شورا شهر همدان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید