کد خبر:39130
پ

به گزارش روزانه نیوز ،علی سنجربگی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از افتتاح ۱۷۹ خانه هلال در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق سهمیه تاکنون باید ۱۱۰ خانه هلال در استان افتتاح می‌شد که بیش از این تعداد انجام شده و به ۱۷۹ مورد رسیده است.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۱۰ خانه هلال در استان فعال است گفت: برنامه امسال کیفی‌سازی خانه‌های هلال است تا به اهداف از پیش تعیین شده برسند و یکی از موضوعات ویژه ارائه آموزش‌ها در این مراکز بوده که به طور جدی در دستور کار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از آموزش افزایش تاب‌آوری افراد در برابر حوادث طبیعی در خانه‌های هلال خبر داد و با اشاره به نیاز برخی از بیماران به دستگاه اکسیژن‌ساز و امانات این تجهیزات درمانی از سوی هلال احمر بیان کرد: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون بانک امانات تجهیزات پزشکی استان به طور مستمر دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن تهیه و به بیماران امانت داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بیماران می‌توانند به معاونت بانک امانات تجهیزات پزشکی واقع در خیابان جهان نما و شعب جمعیت هلال احمر در شهرستانها مراجعه کنند و تجهیزاتی مثل دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، واکرو ویلچر را امانت بگیرند و استفاده کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای بیماری کرونا بیش از ۳ هزار مورد دستگاه اکسیژ‌ن‌ساز و کپسول اکسیژن امانت داده شده و در حال حاضر نیز با کاهش بیماران ترافیکی برای امانات این تجهیزات نیست و افراد می‌توانند به راحتی تهیه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید