کد خبر:1350
پ

نماينده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان رویداد بسیار مهمی است، گفت: میزبانی شایسته از هنرمندان خارجی موجب می‌شود تا این هنرمندان با بازگشت به کشورشان فرهنگ، هنر و زیبایی‌های ایران را انتشار داده و سفیران ایران در کشورشان باشند.

به گزارش روزانه نیوز آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار با مسئولان ستاد برگزاری جشنواره بیست و ششم، با بیان اینکه اسلام مبشر شادی است و دین غم و ناراحتی نیست، افزود: ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم باید حساب‌شده و اصولی باشد تا موجب هدر رفتن وقت مردم نشود.

نماينده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جشنواره فرصت مناسبی برای ارائه تصویر واقعی از فرهنگ، آداب و رسوم اصیل و غنی اسلامی ایرانی است. میزبانی شایسته از هنرمندان خارجی موجب می‌شود تا این هنرمندان با بازگشت به کشورشان فرهنگ، هنر و زیبایی‌های ایران را انتشار داده و سفیران ایران در کشورشان باشند.

در این دیدار احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گزارشی از برنامه‌هایی که قرار است در جشنواره برگزار شود ارائه داد.

گفتنی است، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید