کد خبر:2555
پ

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ علی بقایی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان خبر داد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با طرح “کمک مومنانه” به منظور تحقق منویات رهبر انقلاب است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه در پیروی از ولایت و لبیک به منویات رهبری پیشقدم بوده است گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مدبرانه خود در نیمه شعبان سال جاری همه اقشار مردم را به رزمایشی از جنس همدلی و با کلیدواژه کمک مومنانه دعوت کردند.

 

وی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) متشکل از پیشکسوتان و مسئولان خیریه های بسیجی با محوریت سپاه ناحیه همدان خبر داد و اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر اندیشیده شده برای تحقق منویات رهبری در راستای کمک به هم وطنانمان در روزگار کرونایی شکل عملیاتی به خود می گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: به طور قطع در این قرارگاه گروه های فعالان فرهنگی، جهادی، خیریه و امداد رسانی فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

 

بقایی با اعلام اینکه جانباز سرافراز کریم مطهری ریاست قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را بر عهده دارد، تصریح کرد: بنده در جایگاه قائم مقام و غلامرضا فریدونی هم به عنوان دبیر قرارگاه برنامه ها را پیگیری می کنیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: مردم خبر اندیش همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و شماره حساب۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ بنام ستادمردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان واریز کنند.

 

این قرارگاه مردمی با مشارکت سازمانهای مختلف و در راستای فرمایشات رهبری برای پخش بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده در نظر گرفته شده است./ عصر همدان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید