کد خبر:2475
پ

به گزارش روزانه نیوز سردار “کامراني صالح”، در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان يک قاچاقچي مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را از استان هاي جنوبي به استان هاي غربي را داشت شناسایی شد.

وی افزود: با هوشمندي ماموران و در يک اقدام ضربتي و با همکاري کارکنان انتظامي شهرستان نهاوند خودرو نامبرده در ورودي این شهرستان متوقف و در بازرسي از آن، 20 کيلوگرم ترياک با لفافه جاسازي شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، گفت: برخورد با قاچاقچيان با اشراف اطلاعاتي از رويکرد هاي اصلي پليس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمي توان گريخت.

کشف دام قاچاق ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان “ملاير”، از کشف 49 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از 2 دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد باقر سلگي “، در تشريح اين خبر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي شهرستان ملاير حین کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يک دستگاه خودروي وانت نيسان مشکوک و آن را متوقف کردند..

وی ، افزود: در بازرسي از این خودرو، 24 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در ادامه اين ماموريت، از يک دستگاه کاميونت خاور نيز 25 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز توسط ماموران ايست و بازرسي حرم آباد دستگير و یک متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير با اشاره به اين که ارزش ريالي هر 2 محموله توسط کارشناسان، يک ميليارد ريال برآورد شده ،گفت: برخورد قانوني و قاطعانه با قاچاق فرآورده هاي دامي و طيور با جديت در دستور کار پليس قرار دارد و از شهروندان در خواست می شود هرگونه مشکوک به تردد کالاي قاچاق را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگيري 9 سارق ، در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان “اسدآباد”، از دستگيري 9 سارق و کشف 8 فقره انواع سرقت ، در 3 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”افشين ياري”، در تشريح اين خبر اظهار داشت : در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت به مدت 3روز در اين شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح با انجام اقدامات اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي، 8 فقره انواع سرقت شامل: موتورسيکلت، منزل، اماکن دولتي و خصوصي کشف و 9 سارق نيز در اين رابطه دستگير شدند.

سرهنگ افشين ياري در ادامه با اشاره به ساير عملکرد رده هاي تابعه در اين مدت، گفت: علاوه برکشف مقداري انواع مواد مخدر و دستگيري 5 متهم ، همچنين تعداد 11دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نيز توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه سخنان خود با اشاره به اين که متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: برای پيشگيري از بروز سرقت به توصيه هاي پليسي توجه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید