کد خبر:2446
پ

به گزارش روزانه نیوز بهروز کارخانه درباره آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای پیشگیری از کروناویروس توسط جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: ۱۸ دواطلب با ۱۴۸ نفر ساعت عملیات ضدعفونی و گندزدایی ۱۲ واحد اتوبوس و ۳۸۲ دواطلب با ۱۳۰۶ نفر ساعت عملیات ضدعفونی و گندزدایی یک زندان، دو گرمخانه و ۱۴۹ مسجد را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی بیش از ۱۴۰۸ کیلومتر از معابر و خیابان های همدان توسط ۷۴۲ داوطلب با ۳۱۲۶ نفر ساعت انجام شده است، افزود: آموزش های ویژه کرونا به ۳۷۰ داوطلب، ۱۵۱ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان همدان و ۲۳۲۰ نفر از مردم داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه در یک کارگاه تولید ماسک با ۶۰ نفر نیرو روزانه ۴۵ هزار ماسک تولید می شود، خاطرنشان کرد: چهار داوطلب با هشت نفر ساعت از پزشکان و پیراپزشکان همدانی در نقاهتگاه های بیماران برای ارائه خدمات حضور یافتند.

وی با بیان اینکه تب سنجی و غربالگری افراد در ۱۴ ایستگاه در سطح استان توسط ۵۸۴ داوطلب با ۳۵۸۰ نفر ساعت انجام شده است، گفت: ۱۷۳۰ بسته از سبدهای معیشتی طرح فرشتگان رحمت به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

کارخانه با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۶۵۲ بسته بهداشتی و ۶۳ هزار و ۹۹۰ ماسک به ارزش بیش از ۳۳۰ میلیون تومان نیز تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: ۲۱۵ پزشک و پیراپزشک در اطلاع رسانی آنلاین به مردم با جمعیت هلال احمر استان همدان همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ داوطلب با ۷۷۰ نفرساعت حدود ۴۲۸۰ بروشور آموزشی درباره کروناویروس و نکات بهداشتی تهیه و بین مردم توزیع کردند، ادامه داد: ۷۹۵۳ پیامک برای اطلاع رسانی در زمینه نکات بهداشتی به عموم مردم ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان با بیان اینکه ۲۰۸ داوطلب با ۹۵۰ نفر ساعت در ۱۶۳ منطقه حاشیه نشین و کم برخوردار فعالیت می کنند، یادآور شد: ۳۶ تشکل مردم نهاد و چهار بنگاه اقتصادی برای کنترل کروناویروس با جمعیت هلال احمر استان همدان همکاری می کنند./ ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید