کد خبر:50643
پ


مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.


به‌گزارش روزانه نیوز، محسن معصوم‌علیزاده دوشنبه ۲۸ اسفندماه در آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان،‌ ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت، بیان کرد: تمام اعضای ستاد و نمایندگان آنها در مجتمع عين‌القضات همدانی مستقر و به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۲۰ برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود تا محیطی شاد با رعایت شئونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.


معصوم‌علیزاده اضافه کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان، انتظامی و امنیتی شکل گرفته و استان همدان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی را دارد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۳۰ جایگاه سوخت در مسیرهای اصلی و فرعی استان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و ۵۲ مجتمع خدماتی در مسیرهای ورودی و خروجی استان میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.


او تصریح کرد: برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افطاری ساده در تمام مجتمع‌های خدماتی به مسافران ارائه می‌شود تا از تقارن ماه پر فضیلت رمضان و نوروز باستانی نهایت بهره را ببرند.


معصوم‌علیزاده با بیان اینکه ۲۸ نمایشگاه‌ صنایع‌دستی در سراسر استان همدان دایر و به معرفی هنر دست هنرمندان همدانی می‌پردازند، گفت: تلاش می‌کنيم سفری خاطره‌انگیز برای مسافران نوروزی پایتخت تاریخ و تمدن رقم بزنیم.

شهردار همدان:
همدان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

شهردار همدان با اعلام اینکه همدان آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد، گفت: اعضای ستاد سفر استان از امروز در مجتمع عين‌القضات همدانی مستقر و آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند.


سیدمسعود حسینی ،‌ اظهار کرد: شهرداری همدان اقدامات زیباسازی شهر برای استقبال از فصل بهار را انجام داده و شهر آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی را دارد.


شهردار همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز توسط شهرداری برای ایام نوروز تدارک دیده شده است، افزود: تلاش می‌کنيم میزبان شايسته‌ای برای هموطنان از سرتاسر ایران اسلامی باشیم.


حسینی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران شکل گرفته است، گفت: نمایندگان هتل‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و دستگاه‌های خدمات‌رسان و انتظامی در محل ستاد اجرایی سفر مستقر و آمادگی خدمات‌رسانی به مسافران را دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید