کد خبر:48665
پ

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور گفت: استان همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ پاسدار “محمد شرفی ” صبح امروز در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از زحمات وتلاش های خامان حسینی و موکب داران اربعین حسینی در استان همدان قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت:حماسه عاشورا حماسه ای ماندگار است و شهادت امام حسین (ع) باعث احیای دین اسلام شده و از برجستگی های قیام عاشورا این است که شما موکب داران عزیز ارادت خود را به امام حسین (ع) اعلام و ثابت کردید.

این مقام ارشد انتظامی از خدمات و زحمات مردم فهیم و ولایت مدار استان همدان قدردانی کرد وگفت:مردم همدان از ابتدای انقلاب تا کنون در تمامی عرصه های مختلف نقش مهم واثر گذاری داشته اند و این خدمات شایسته بسیار ارزشمند است.

سردار شرفی گفت:مردم همدان در امتداد ساختارهای مردمی ،پشتیبانی از جنگ تحمیلی را برعهده داشتند و در تمامی عرصه ها ظهور وبروز دارند که مهم ترین آن ورود به مراسم اربعین حسینی است که خدمات بسیار خوبی را در این زمینه شاهد هستیم .

وی بیان داشت: استان همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است چرا که مردم بسیار خوبی دارد و با داشتن زیر ساخت های بسیار مطلوب و موقعیت جغرافیایی پذیرش کننده همه زوار این مسیر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور در خاتمه با قدردانی اززحمات همه موکب داران وخادمان حسینی استان همدان گفت: ما قدردان تلاش های همه شما عزیزان هستیم و به همه شما که احساس مسئولیت دارید و به دیگران خدمت می کنید افتخار می کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید