کد خبر:43265
پ

انتخابات هيئت رئيسه شورای هماهنگی ها با انتخاب هيئت رئيسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های برگزار و اعضای منتخب معرفی شد.

به گزارش روزانه نیوز، استاندار همدان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با اشاره به نقش روابط عمومی ها گفت: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد جهاد تبیین و بیان کارکرد ساختارها و سیستم اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی در راستای جهاد تبیین و بازنشر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان استفاده شود، گفت: ارکان مدیریتی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در طی یک سال و نیم گذشته در دولت مردمی سیزدهم، جهادی و انقلابی عمل کردند که روابط‌عمومی‌ها باید اقدامات مثبت آنها را بازنشر کنند.

وی ادامه داد: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد جهاد تبیین و بیان کارکرد ساختارها و سیستم اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی دستگاه اجرایی و آحاد مردم هستند و باید با استفاده از روش‌های نوین، اخبار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانند، افزود: افرادی که به طرق مختلف به دنبال ناامید کردن مردم هستند، بی‌شک با دشمنان نظام و مردم همراهی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: امروز وظیفه ما این است که در جنگ نابرابر با دشمن، تمام توان و امکانات خود را به کار بگیریم و نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خنثی کنیم.

قاسمی فرزاد با تصریح بر اینکه دشمنان قسم‌خورده این سرزمین در پی آن هستند که چهره‌ای سیاه از دستاوردها و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کنند، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی سیزدهم در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که روابط‌عمومی‌ها باید خدمات، اقدامات و دستاوردهای دستگاه اجرایی خود را به شایستگی بازنشر دهند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان انجام خواهد شد، عنوان کرد: از ظرفیت شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها در راستای ارتقای کیفیت اخبار و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام و دولت مردمی سیزدهم به مردم شریف استان و همچنین آموزش مدیران و پرسنل روابط‌عمومی‌ها استفاده شود.

گفتنی است در این مراسم، آقایان امیر کردکریمی، امیرحسین شبیری، علیرضا توقیری، رضا ویسی، علیرضا صفی‌زاده، احسان مطهری‌زاده، فرزاد پیرو به عنوان اعضای اصلی و مهدی صفرزاده و علی ساریخانی مقدم به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید