کد خبر:51490
پ

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: اولین دوره جشنواره رسانه‌ای خیّرین مدرسه ساز استان همدان برگزار می شود.

به گزارش روزانه نیوز، علی نظری در این مورد گفت: رسانه ها به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند در انتقال اطلاعات و ارزش‌ها در جامعه، تاثیر بسیار گسترده‌ای بر دیدگاه و باورهای افراد دارند. از انجایی که اکثر افراد به وسیله رسانه‌ها با جهان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند، نقش و اهمیت آن‌ها در شکل‌دهی به باورها و ارزش‌های فردی و اجتماعی، بسیار حائز اهمیت است.


وی با اشاره به اینکه خبرنگاران ركن اصلي اطلاع رساني در جامعه هستند، افزود: از كانال رسانه‌ها، شبكه خيّرين مدرسه‌ساز را بسط و گسترش داد و پیشبرد فرهنگ مدرسه سازی با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه، امکان‌پذیر است زیرا خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و خیّرین در جامعه هستند.


این مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت رسانه‌ها در جامعه و آگاهی مردم از اقدامات خیّرین مدرسه‌ساز، پیشنهاد می‌شود که یک جشنواره رسانه‌ای در کنار بیست و ششمین جشنواره تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان، برگزار شود تا به انعکاس هرچه بیشتر خدمات خداپسندانه‌ی خیّرین این حوزه، پرداخته شود.


نظی افزود: برگزاری چنین رویدادی در کنار بیست و ششمین جشنواره تکریم از خیّرین مدرسه‌ساز استان باعث می‌شود که رسانه‌ها توجه شایانی به پوشش اخبار این جشنواره و فعالیت خیّرین مدرسه‌ساز استان، داشته باشند.

وی در خصوص اهداف جشنواره بیان کرد: ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه، هم‌افرایی و همدلی در خانواده بزرگ رسانه‌های استان و مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان و معرفی و تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان درباره محورهای جشنواره نیز گفت: مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی_خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی_«مدرسه‌یاری» پل ارتباطی خیّرین با مدارس_عدالت آموزشی با همیت خیّرین مدرسه‌ساز را شامل می شود.


نظری درخصوص رسانه‌های واجد شرایط اشاره کرد: چاپی: روزنامه، هفته نامه، ماهنامه و برخط: ‌خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری می توانند جزو شرکت کنندگان در جشنواره باشند.


وی با بیان اینکه سطح جشنواره، استان همدان است، گفت:
قالب‌های جشنواره گزارش، مصاحبه و عکس است.

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان یادآور شد: پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه‌ی این جشنواره، یک نفر در هر بخش به عنوان «برگزیده» انتخاب شده و با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی در روز برگزاری بیست و ششمین جشنواره تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، مورد تقدیر قرار بگیرد.


گفتنی است، آثار برگزیده در ویژه‌نامه‌ی بیست و ششمین جشنواره نقدیر از خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، منتشر شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید