کد خبر:51472
پ

مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیست و ششمین جشنواره‌ی تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان در خردادماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، علی نظری موفق با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مراسم با شعار «خیّرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی» و به همت مجمع خیّرین استان همدان، برگزار می‌شود.

به گفته وی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر همدان، استاندار همدان , نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی, فرمانداران و جمعی از خیّرین مطرح کشوری و استانی در این مراسم، حضور دارند.


مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه بیست و ششمین جشنواره‌ی تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، روز پنجشنبه 10 خردادماه در اتاق بازرگانی استان همدان برگزار می‌شود، مطرح کرد: 30 خیّر مدرسه‌ساز و 15 خیّر مدرسه‌یار در این جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


نظری دررابطه با خیّرین مدرسه‌یار، توضیح داد: خیّرین مدرسه یار، مکمل خیّرین مدرسه ساز هستند و کار خیّرین مدرسه‌ساز را تکمیل می‌کنند. خیّرین مدرسه یار به عنوان یک رویکرد جدید ارائه شده که مرمت، تعمیرات و بهسازی مدارس فرسوده را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید