کد خبر:51840
پ

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: همایش آموزشی ترویجی و معرفی جدیدترین محصولات کودی داخلی با حضور ۲۱ شرکت تولیدی از سراسر کشور در روز دوشنبه ۷ خردادماه سالجاری در استان همدان برگزارشد.


به گزارش روزانه نیوز. بهروز الیاسی افزود: با توجه به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای کشاورزی می باشد ، این همایش بمنظور حمایت از تولید کنندگان داخلی و عرضه کودهای با کیفیت و دارای استانداردهای لازم و همچنین معرفی شرکت های تولیدکننده جدید به بهره برداران و کشاورزان برگزار شد.


مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه اتفاق خوبی که در این همایش شاهد آن هستیم دیدار چهره به چهره کشاورز و بهره بردار با تولیدکننده و تبادل دانش و تجربه است و کود استاندارد باکیفیت و بدون واسطه در اختیار کشاورز قرار می گیرد.


الیاسی ادامه داد که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تعداد بیش از 85 تولیدکننده تفاهم نامه همکاری امضا کرده است که تعداد ۲۱ تولیدکننده که تعدادی از آنها دانش بنیان هستند در این همایش حضور دارند.


وی نتایج چهار دوره همایش برگزار شده در استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود این همایش ها گام بزرگ و مهمی در رسیدن به خودکفایی کود در کشور محسوب می‌شود که پنجمین دوره آن در روز هفتم خرداد برگزار شد.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد کود مورد نیاز کشور در داخل تولید میشود گفت سالانه ۱۲۰ هزار تن کود کشاورزی از طریق این شرکت در استان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید